Mijn eerste reis - Reisverslagen van Miskel von schaelderweijde - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Miskel von schaelderweijde - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

ik ben naar Athene gegaan en ik heb Theseus nog eventjes gezien mijn vrouw wil even vertellen dat hij heel knap is,ze kan je in detail vertellen dat hij scherpe kaaklijn enz. heeft, maar ik bespaar jullie de kwelling van het luisteren naar haar. Ik geef jullie al een andere kwelling,de kwelling om naar mij te luisteren.

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2014

kreta

09 Februari 2014

aankomst in Athene

09 Februari 2014

Terugreis naar Athene

09 Februari 2014

Het vertrek uit Athene

09 Februari 2014

Naxos
Miskel

ich bin ´weird´

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3486

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: